Mine bekendelser

by Leda

Jeg har ikke så let ved at dele med andre. Nogen gange fordi jeg ikke vil gøre mig selv sårbar ved at lukke andre ind, and gange fordi jeg bare er så pisse fucking røv-nederen at det kan være svært at begribe. Når man måske ser mig en gang i mellem virker jeg sikkert som et helt tilforladeligt og sympatisk menneske, men når man virkelig lærer mig at kende, på den måde som ingen andre end jeg selv lærer mig at kende; hvis man ved alt det, jeg ikke vil have nogen skal vide, SÅ kan man ikke lide mig. Dét er sikkert. Men alt det grimme, alle mine aller mest frygtelige tanker er også en del af mig og jeg har brug for at få dem ud. Det er det jeg skal her. Lette lidt på trykket inden jeg eksploderer.

Bloggen her er ikke til for at underholde, men det er da skønt hvis den også kan det. Den er til for at jeg kan lære at være ærlig. I det mindste overfor mig selv.