Eksamens-amok

by Leda

Oi. Det er sgu længe siden.. Men jeg er nu på den anden side af eksamenerne og kan endelig trække vejret igen!

Jeg bliver så pisse ærgelig når jeg læser til eksamen. Som om den der karakter jeg ender med bare er det vigtigste i hele verden. Slap nu af søster, det er jo til at få det helt dårligt af.

I denne her omgang har jeg fx været helt nede over at jeg bare har været så pisse mega dårlig til alle eksamenerne. Føj for satan – så må du jo tage dig sammen.

Et er folk der piver over at det er “svææææært” og sidder og tuder hos deres vejleder fordi de ikke kan overskue alle de rettelser han har til en opgave (ja.. ikke mit mest stolte øjeblik) og må have en udsættelse på arbejdet, fordi de er så meget bagud med læsningen – det er måske ok, hvis alt er helt ad helvede til.

Men sgu da ikke når de så ender med tre 10-taller..

(Men juhuuuu – og FERIE!)