Den er sgu lige til det nye testamente den her fortælling, mand.

I går kom jeg til at lave en rimelig heftig ridse i en parkeret bil, men satte en seddel i forruden med mit telefonnr og verdens største UNDSKYLD. Synes selv det var lidt stort for jeg har sgu ikke lige råd til at betale for sådan noget og desuden mener jeg ikke det helt var min skyld for jeg har ALLE dage sagt at jeg ikke kan finde ud af at parkere i bås.

Heldigvis var det endnu et tilfælde hvor det er fedt at have et arbejde for jeg er forsikret gennem dem. SMART. Måske skulle man også selv have sig sådan noget forsikring. Fedt hvordan noget der normalt ville være VERDENS STØRSTE BRØLER kan blive til “puha, det var da irriterende at skulle bruge fem minutter på at udfylde denne her formular”.

Nå, never mind. Pointen. (Den glemmer jeg vidst nogen gange..) Da hun så ringede, hende med bilen med den heftige ridse i siden, var hun bare sød og glad for at der var en seddel. Skide være med at jeg ikke burde have kørekort og at det er fuldstændig uforsvarligt at overhovedet sidder bag et rat. Hun var bare glad for den skide seddel.

Mærkelig god oplevelse.

NÆSTE PROJEKT: Scoring gennem påkørsel af parkeret bil.