Mændene jeg ser (i hvert fald når jeg lukker øjnene og koncentrerer mig)

by Leda

På samme måde som jeg for et stykke tid siden ændrede aliaset “A” til “fodboldspilleren“, har jeg nu ændret “den pæne vikar” til “parkour-manden” (selv om jeg tvivler på han er een, som I kommer til at høre om igen). Synes selv det er små-genialt at dele mine herre-bekendtskaber ind efter primær sportsgren (selv om det siger frygtelig meget om hvor overfladisk og glad-for-store-muskler jeg er). Så er der ligesom styr på dem.

Glæder mig i øvrigt til at introducere jer for badmintonspilleren, som jeg håber på skal være den nusse-ven, der skal hjælpe med mit underskud af fysisk berøring, fem-kæmperen, som HOV I jo faktisk har hørt om og crossfit-fyren, der jo egentlig har en kæreste, men bare glemmer det efter en 3-4 flasker sprut.

Drama drama drama.