På den igen…

by Leda

Uf. Fik et mindre chok i fitnesscenteret i dag. Jeg vidste godt det efterhånden var slemt, men sgu ikke så slemt!

Efter en lidt for sjov sommer var jeg blevet sådan lidt små-fed, og de sidste uger med eksamenslæsning og ingen træning har også sat sit præg, så jeg tænkte jeg hellere måtte få vurderet hvordan det hele ser ud, så jeg ved hvor jeg står når jeg nu skal til at tage mig lidt sammen igen.

Så op på body composition analyzeren med mig, luk øjnene og håb på det måske slet ikke er så galt som jeg tror. Men det var det jo så.

29,6% – 18,9kg fedt. Det er sgu meget fordelt på mine små 163cm. For hvor fedtet på nogle kvinder sidder flot og fremhæver deres kvindelige former, sætter det sig på mig bare på maven. Usundt og fucking klamt.

Det er 8 kg for meget. Hvilket jo altså ikke bare lige kan ryge ved at jeg skrotter junk-food i en uge, men som jo faktisk kræver lidt af det der (GYS!) slankekur.

Suk.