RAGE AGAINST THE PRINTER

by Leda

FUCK en lorte dag.. altså.

Har skrevet et ualmindeligt langt indlæg om mine printer-problemer i dag. Synes dog I skal skånes for det (det er jo ikke fordi det er det mest interessante at høre om). Men FOR HELVEDE hvor har jeg været gal. Det var virkelig vigtigt at jeg fik printet den tekst og INTET virkede. Det burde have taget 5 minutter, men endte med at tage 5 (FEM!) timer. Men så har jeg selvfølgelig også forsøgt mig på 6 forskellige printere, 3 forskellige steder inden det lykkedes.

Og så har jeg fået mail af et arrogant røvhul som skulle have udstede et kursusbevis til mig, men som nu nægter. Tak for det svar her to uger efter jeg rykkede dig for anden gang. Fucking arrogante RØVHUL!

Det er tidspunkter som nu jeg ærgrer mig over jeg droppede Brasiliansk Jiu-Jitsu. Kunne godt bruge at tæve lidt på nogen nu.

…tror det er bedst hvis jeg venter til i morgen med at svare på mailen.