Succesfuld facebooking

by Leda

Er blevet facebooked af ham fra weekenden. Eller “Danseren” hvis vi skal følge sidens sædvanlige nomenklatur.

At facebooke et engangsknald for ikke at miste kontakten har jo ellers været mit signature move (selv om jeg har måttet give op pga manglende succes). Måske var han bare lidt bedre til det. Han har i hvert fald fået et sødt svar og en semi-lovning på at vi skal ses igen retur. Det er sgu mere end jeg har formået.

Han er jo meget sød og alt det der. Og så kan man sige at han besidder mange af de kvaliteter som en overfladisk kvinde kunne tænkes at sætte pris på. Men vi har jo ingenting til fælles… Han ved ting om politik og går i genbrugstøj. Hvad skal man dog med sådan en?

Men øh… høhø. En ting ved jeg dog jeg kan bruge ham til. Næste gang jeg facebooker en eller anden fyr, copy-paster jeg den besked han sendte til mig.