Ja, i hvert fald i Fakta

Det var i Fakta, med mig stående med hovedet nede i en af fryserne. Så ud af øjenkrogen potentiel sød-fyr kommer gående mod mig og kiggede op for liiige at se hvad det var. Det var så bare kedelig sikkert-historiestuderende med lidt for korte bukser. Men smilede jo alligevel pænt da vi fik øjenkontakt, for man kan jo ikke rigtig tillade sig andet når glor på folk på den måde.
Blev efterfølgende fuldt rundt i fakta af kort buks, der kiggede meget interesseret på alle varedeklarationer i nærheden af mig, uden at putte noget som helst ned til sin tre-stjernede i kurven, samtidig med at han skævede til siden for at jagte endnu en omgang øjenkontakt.

Jeg bliver altså nødt til at lære at styre min flirten så den ikke bare fyrer løs og rammer alt mandligt omkring mig. Nogen kunne komme til skade.