En kujons løsning

by Leda

Havde sgu den dejligste dag i går.

Ingen sommerfugle i maven når vi fik øjenkontakt, men heller ingen følelse af ikke at være sådan helt god nok eller onde tankestrømme a la “hvad nu hvis jeg siger eller gør noget forkert og han aldrig nogensinde vil se mig igen???!!!”.
Mest bare fordi jeg jo altså ikke synes det er verdens undergang hvis ikke han har lyst til at se mig igen.

Ingen løgne til at pynte på sandheden, ingen åndenød af at suge maven ind eller panik over bums i panden. Mit liv kommer ikke til at ændre sig markant fordi han er en del af det, men han får det heller ikke til at falde sammen når han forlader det.

Ved godt kun en kujon taber på denne måde, men jeg kan ikke mere. Jeg vil ikke mere. Forelskelse, følelser og søgen efter ægte kærlighed er kraftedeme noget opreklameret pis. Jeg vil have noget der ikke gør ondt.