Nyt og alligevel det samme

by Leda

scr

Da jeg gik og pev over alt det med fodboldspilleren, handlede det primært om at jeg følte mig mig som en halv kvinde; utilstrækkelig og utiltrækkende. Løsningen var at knalde mig til bekræftelse (for the record, det virker sådan ok, men er måske alligevel ikke så hensigtsmæssigt i længden). Nu hvor jeg (mest) piver over ham vi ikke nævner, handler det langt mere om jeg jeg faktisk er ked af det og savner ham. Og jeg har absolut ikke lyst til nogensinde at skulle være sammen med nogen andre.

Derfor sker der ikke så meget på bloggen for tiden. Det er jo ikke nogen hemmelighed at det har handlet meget om mænd det sidste års tid hvor bloggen har eksisteret, og nu hvor der ikke rigtig er noget at hente i den del af mit liv, har jeg svært ved at se hvad der skal stå i stedet.

Men jeg er altså ikke færdig med at bekende mine synder, jeg er bare i færd med at få styr på hvordan jeg lige vil gøre det. Første skridt på vejen har været nyt udseende til bloggen. Det er ikke specielt pænt, men nå ja… Det var det jo heller ikke før.