Speeddating #3

by Leda

Dem satte jeg dog ikke kryds ved:

  • Forsøgte at dreje samtalen ind på sex igen og igen, på de mest søgte og klodsede måder. Syntes selv han var lidt kæk.
  • Super-hipsta, kom for sent, “hvis du skulle være et dyr hvad ville du så være?”, “jeg er mega impulsiv og flytter nok snart til USA”-fyren.
  • Kom med det ene random fact efter det andet om det jeg læser. Det ene mere grotesk og forkert end det andet.
  • Svarede på “har du prøvet speeddating før?” med “altså jeg speeddater ofte. Hvis du forstår sådan en lille en”… Forstår hvad? At du er idiot?
  • Lidenskabsløs og uinteresseret omkring det han laver til hverdag. Talte grimt om sine venner (der også var der) og var sindssygt ynkelig: “Jeg har ondt i foden” “Hvad har du da lavet?” “Løbet ti kilometer…”
  • Pengefikseret medicinstuderende. Kan man forestille sig noget mere usympatisk?
  • Arbejder i fakta, men vil om nogle år læse “polit”. Da jeg spurgte om han mente han gerne ville være cand.polit, sagde han “jeg har faktisk ikke helt sat mig ind i det, men jeg har en ven der læser det og …” (Jeg stoppede med at lytte).