Andres bekendelser #3

by Leda

(Forkortet)

Jeg har gjort noget vildt… Jeg har kastet mig ud på online-dating markedet. Efter at have taget tilløb flere gange, har jeg nu oprettet en profil.
Og hånden på hjertet: Jeg hader det! Og er ret overbevist om, at jeg ALDRIG kommer til at møde nogen som helst af disse bejlere IRL. Det tør jeg simpelthen ikke! Efter alt det jeg har været igennem, så ville det være pænt ærgerligt at dukke op i parteret tilstand i en stor kuffert i Peblingesøen…

Det er en meget almindelig måde at mødes på. Men det er da noget mærkeligt, markedsagtigt noget. Hvis jeg snakkede højt med mig selv ville jeg være hæs af at sige “duer ikke – væk! Næste!” som en anden prinsesse fra et eventyr.
Og hvor meget eventyr er der egentlig over at sidde til sit eget bryllup og sige “ja, vi mødtes jo så på netdating. Han var “BigTool4U” og jeg var “StiveSkruer”. Arj! Det holder altså ikke…