Dårligste idé siden 1. december 2010.

by Leda

Sidste år på denne dag fik jeg verdens dårligste idé. Jeg tænkte ”JULEKALENDER? Sådan en bikser jeg da lige sammen!” Og så annoncerede jeg at der i hele december måned ville være sjov og løjer at finde her på siden.

Som alt andet i mit liv blev det ikke rigtig til noget, men dum som jeg er, proklamerede jeg at NÆSTE ÅR ville jeg vende tilbage igen. Havde sindssyg idé om at jeg på nuværende tidspunkt ville have det hele planlagt og at det bare var et spørgsmål om at sætte de enkelte “afsnit” til at blive udgivet et fast tidspunkt hver dag.

Jeg har to afsnit der ligger klar. De to afsnit som jeg nåede at udgive sidste år (dog i ny og KLART forbedret udgave!). Sat til at gå i luften kl 18.

MEN jeg har ikke givet op. Det kan jo sagtens nås! Og det er ikke rablende idéer der mangler. Så vi prøver igen. 1-2-3 ER I MOTHERFUCKING KLAR TIL ÅRETS JULEKAAALENDER???!!!

Er du frisk kan du jo i kommentarfeltet oddse på hvor længe det holder. Jeg sender en brunkage til den der gætter rigtigt.